1393-08-13 19:46
5051
3
5251
دادستان مرکز استان گلستان :

دادسرا باید امن ترین نقطه برای مردم باشد / در مبارزه با جرم و احقاق حق مظلوم با احدالناسی تعارف ندارم

حجت الاسلام حقی گفت : برای من همه در برابر قابون برابرند و در مبارزه با جرم و احقاق حق مظلوم با احدالناسی تعارف ندارم .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: دادستان باید نظم جامعه را تامین کند و در صورت مشاهده بی نظمی در حوزه کار دادستان ، وی باید پاسخگو باشد .

در مبارزه با جرم و احقاق حق مظلوم با احدالناسی تعارف ندارم

وی با اذعان به این مطلب که دادستان متعلق به قشر خاصی نیست افزود : دادستان وظیفه دارد هر جا مظلومی باشد برای احقاق حق او اقدام کند . در مبارزه با جرم و احقاق حق مظلوم با احدالناسی تعارف ندارم و برای من همه در برابر قابون برابرند .

حجت الاسلام حقی اظهار کرد: مطابق قانون ۳۶۲ وظیفه گوناگون بر عهده دادستان گذاشته شده و اختیارات زیادی به دادستان داده است و نباید نا امنی در حوزه کاری دادستان اتفاق بیفتد .

حقی با اشاره به وقوع برخی جرایم یقه سفید و تمیز و برداشت های غیرقانونی از بیت المال در استان گفت: باید به این دست جرایم با دقت و ظرافت برخورد شود و در این زمینه و سایر امور محوله من تحت فشار هیچ کس قرار نمی گیرم و آنچه مطابق قانون به من دستور داده شده انجام میدهم .

مردم از دفاع از بیت المال و نظام خوشحالند / من خود را مدیون خون شهدا می دانم

وی تصریح کرد: من خود را مدیون خون شهدا می دانم ، این نظام مجانی به دست نیامده که عده ای بخواهند آن را براحتی به بازی بگیرند . البته این موضوع مربوط به امروز نیست و از قبل هم این رویکرد بوده و ما هم اکنون رسیدگی می کنیم و این باری بر دوش دادستان است.

حقی با ابراز ناراحتی از وضعیت موجود در استان بیان کرد: در بیشتر دامنه ها و کوهیایه های استان ویلاسازی صورت گرفته و قوه قضائیه در برخی جاها مظلوم واقع شده و ما باید کار مضاعف کنیم تا کار نکردن دیگران جبران شود .

دادستان مرکز استان افزود : مردم از دفاع از حقوق بیت المال و نظام اسلامی خوشحالند و به شکل های مختلف آن را ابراز می کنند .

دادسرا باید امن ترین نقطه برای مردم باشد

حجه الاسلام حقی در پایان با اشاره به این که دادسرا باید امن ترین نقطه برای مردم باشد ، افزود: فقط باید مجرم از ورود به دادسرا بترسد نه عموم مردم ، ما صرفا به دنبال مختومه کردن پرونده ها نیستیم بلکه به دنبال کار کیفی قضایی و احقاق حقوق هستیم . با افراد مجرم باید مطابق قانون قوی و محکم برخورد شود تا بازدارنده باشد .

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسن

خدا کنه حرفتون حرف باشه.از چشماتون که معلومه جدی هستین . اولم خواهشا دست زمین خواران رو کوتاه کن .

0
0
پاسخ
1393-08-11 10:45
عضو شورا

سلامدرود بر دادستان ارزشی و انقلابی گلستان .روزهای پس از معارفه صحت حرف های مطرح شده در آن روز به خوبی تایید می کند .لرزه و ترس بر تن بسیاری از رانت خواران ، زمین خواران و ... افتاده است .آقای حقی دعای مردم مظلوم و محروم پشت سر شماست .

0
0
پاسخ
1393-08-12 07:29
مطلع

اخیرا شنیده شده در برخی مراکز مهم استانی حرف هایی از این دست زده شده که :تخریب بناهای غیر مجاز به این صورت و با این سرعت به نفع ما نیست و وجهه ما و دولت را خراب می کند .باید به اینها گفت که شما از وجهه خود و دولت نمی ترسید بلکه از ویلاهای غیر مجاز خود می ترسید .

0
0
پاسخ
1393-08-12 07:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.